Menu

Ευρωπαϊκή διάκριση για το Ο.Π.Α.

Το ερευνητικό έργο “Shopping Missions: Business Analytics and Virtual Reality Serving Shopper Needs” του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν (ELTRUN)του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με τις εταιρείες Μαρινόπουλος και Procter & Gamble Hellas κέρδισε το Ευρωπαϊκό βραβείο Λιανεμπορίου 2015 “Best Activation Award” στον τελικό του διαγωνισμού του Ευρωπαϊκού συνδέσμου λιανεμπορικών επιχειρήσεων ECR Europe, που έλαβε χώρα στις 15 Οκτωβρίου 2015 στις Βρυξέλλες.

opaa2

 

Το έργο, που ξεκίνησε το 2013, σχετίζεται με την αναγνώριση των αγοραστικών αποστολών (shopping missions) ή των λόγων για τους οποίους οι καταναλωτές έρχονται στα καταστήματα σουπερμάρκετ. Η συγκεκριμένη ερευνητική δουλειά αμφισβητεί επιστημονικά ότι οι καταναλωτές αναζητούν μεμονωμένες κατηγορίες προϊόντων και προτάσσει την αναζήτηση καθημερινών λύσεων (solutions) από τους καταναλωτές. Αξιοποιώντας τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις (Business Analytics, 3D Virtual Environment, κ.λπ.) στο λιανεμπόριο και προχωρημένες τεχνικές ανάλυσης, τα μέλη διδακτικού προσωπικού του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΟΠΑ, Καθ. κ. Γεώργιος Δουκίδης και Αν. Καθηγήτρια κυρία Κατερίνα Πραματάρη, και ο Υπ. Διδάκτορας κ. Παναγιώτης Σαραντόπουλος του Εργαστηρίου ELTRUN, ανέπτυξαν και εκτέλεσαν ένα συνεργατικό ερευνητικό έργο με στόχο την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών και την αύξηση του καλαθιού αγορών. Η νέα τεχνική έχει δοκιμαστεί σε πραγματικό περιβάλλον με αξιοσημείωτη επιτυχία τόσο στην ικανοποίηση των πελατών όσο και την παραγωγικότητα του καταστήματος με ουσιαστικές λειτουργικές και στρατηγικές επιπτώσεις για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Τα επιστημονικά αποτελέσματα της έρευνας έχουν ήδη δημοσιευθεί σε κορυφαία επιστημονικά περιοδικά.

Στον τελικό του Ευρωπαϊκού διαγωνισμού Activation Awards προκρίθηκαν τέσσερις συμμετοχές που, εκτός από την Ελληνική, ήταν: Rewe και Werner & Mertz από την Γερμανία, Red Bull και Tesco από την Ιρλανδία, καθώς και IGD και Sainsbury από το Ηνωμένο Βασίλειο. Κριτές του διαγωνισμού ήταν υψηλόβαθμα στελέχη από κορυφαίες εταιρίες του κλάδου (Henkel, Mars, Spar, Unilever κλπ.) εκπρόσωποι διεθνών συνδέσμων (AIM, Eurocommerce κ.λπ.), καθώς και εκπρόσωποι των 22 εθνικών συνδέσμων ECR.

Leave a Reply

Exit mobile version