Μέσω smartphones βλέπουν το timeline τους στο Facebook οι Έλληνες

Μέσω smartphones βλέπουν το timeline τους στο Facebook οι Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου, οι οποίοι σταδιακά ανακαλύπτουν και το Twitter, το οποίο χρησιμοποιούν για να ενημερωθούν.

A smartphone user shows the Facebook application on his phone in the central Bosnian town of Zenica, in this photo illustration, May 2, 2013.  Facebook Inc's mobile advertising revenue growth gained momentum in the first three months of the year as the social network sold more ads to users on smartphones and tablets, partially offsetting higher spending which weighed on profits. REUTERS/Dado Ruvic (BOSNIA AND HERZEGOVINA - Tags: SOCIETY SCIENCE TECHNOLOGY BUSINESS)

Αυτό προκύπτει από την τελευταία έκδοση της ετήσιας έρευνας του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών που διεξήχθη για έκτη συνεχόμενη χρονιά και βασίστηκε σε απαντήσεις από 1.200 χρήστες του Διαδικτύου.

Το smartphone έχει εξελιχθεί στο βασικό μέσο πρόσβασης στο Facebook, καθώς το 62% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι κάνει σε καθημερινή βάση χρήση του Facebook app, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τη web έκδοση είναι στο 53%. Αξιοσημείωτο είναι πάντως ότι ένας στους δύο χρήστες δηλώνει ότι το χρησιμοποιεί απλώς για να παρακολουθεί τις εξελίξεις και τις κινήσεις των φίλων του. Το υπόλοιπο 50% δηλώνει ότι οι κινήσεις τις οποίες κάνει κατα την χρήση του Facebook για την αλληλεπίδραση με τους υπόλοιπους «friends» είναι: like (58%), chat (54%), share (20%), ενώ μόνο το 8% δηλώνει ότι προβαίνει σε ενέργειες όπως «ανέβασμα» φωτογραφίων και tagging προϊόντων.

Η εμπορική αξιοποίηση του Facebook είναι σε μάλλον χαμηλά επίπεδα. Like σε σελίδες με εμπορικό περιεχόμενο κάνει το 19%, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά για like σε σελίδες εταιρειών και προϊόντων είναι στο 12% και 8%. Οι χρήστες δηλώνουν πιο ώριμοι ως προς τη χρήση του μέσου και οι πιο σημαντικές ανησυχίες που έχουν είναι η αξιοπιστία των πληροφοριών που λαμβάνουν (45%) και η χρησιμότητα του χρόνου που δαπανούν κατά τη χρήση του μέσου (23%), ποσοστά τα οποία έχουν αυξηθεί αισθητά σε σχέση με την περσινή έρευνα.

Πηγή: www.imerisia.gr