Είναι αποδεδειγμένο ότι το αυτοκίνητο θεωρείται από πολλούς ως σύμβολο κοινωνικής, επαγγελματικής και οικονομικής καταξίωσης.
Σύμφωνα με βρετανική ιστοσελίδα γνωριμιών για παντρεμένους, οι κάτοχοι πολυτελών μοντέλων είναι πιο επιρρεπείς στην απιστία.
Η έρευνα αφορούσε 800.000 μέλη της ιστοσελίδας Illicit Encounters και έδειξε ότι το 22,21% εξ αυτών οδηγεί Audi.
Μάλλον δεν είναι τυχαίο ότι και στο επόμενες θέσεις συναντάμε premium μάρκες από τη Γερμανία και τη Σουηδία: ακολουθούν η BMW με 13,79% (ήταν πρώτη την προηγούμενη χρονιά), η Mercedes με 8,73%, η Volvo με 7,55% και η Volkswagen με 5,74%.
Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ.