Το περιοδικό Forbes κυκλοφόρησε για πρώτη φορά τον κατάλογο των «top influncers», στρέφοντας τα φώτα της δημοσιότητας σε αυτούς που βγάζουν τρελά λεφτά από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Για πρώτη φορά, δίνει τους πρώτους των πρώτων όσον αφορά στην επιρροή που ασκούν στην ομορφιά, την φυσική κατάσταση και τους χώρους του σπιτιού, αλλά η λίστα θα συμπληρώνετε κάθε τρίμηνο και θα καλύψει επίσης τη μόδα (τον Σεπτέμβριο), τα ταξίδια (τον Ιούνιο), τα φαγητά (το Δεκέμβριο) και πολλά άλλα.
Τα 30 αστέρια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συγκεντρώνουν πάνω από 250 εκατομμύρια οπαδούς. Κάποιοι μπορεί να βγάλουν μέχρι και 300.000 δολάρια ανά βίντεο στο YouTube. Άλλοι έχουν κοινό στο Instagram μεγαλύτερο και από τον πληθυσμό της πόλης της Νέας Υόρκης.
Να σημειωθεί ότι εκτός από όλα αυτά που βγάζουν από τις αναρτήσεις τους, κερδίζουν επίσης τρελά ποσά σε συμφωνίες για βιβλία, εφαρμογές και γραμμές ρούχων. Για παράδειγμα η Kayla Itsines έβγαλε 17 εκατομμύρια δολάρια από μόνο μία εφαρμογή το 2016.
Η λίστα περιλαμβάνει άτομα που έβγαλαν πολλά χτίζοντας τη φήμη τους από το διαδίκτυο, αντί για διασημότητες που έχουν ήδη μεγάλο κοινό. Αυτός είναι και ο λόγος που δε θα δείτε καμία από την οικογένεια Καρντάσιαν στον κατάλογο ομορφιάς, ή την Τζίλιαν Μάικλ στην φυσική κατάσταση. Επίσης, στη λίστα περιλαμβάνονται ονόματα που αναρτούν ως επί το πλείστον στην αγγλική γλώσσα, ενώ περιλαμβάνονται 24 γυναίκες με ηλικία από τα είκοσι μέχρι τα 40.
Περισσότερα ΕΔΩ.