Η Ελληνική Εταιρεία Coffee Island, πρωτοπόρος στο χώρο του καφέ, αναζητά SUPPLY CHAIN ASSISTANT
Έδρα: Πάτρα
Αρμοδιότητες:
- Καταγράφει τις ανάγκες παραγγελιών δικτύου.
- Προβλέπει τις παραγγελίες σε προμηθευτές.
- Ελέγχει τα αποθέματα και τις τιμές προμηθευτών.
- Διαχειρίζεται και εκτελεί τις παραγγελίες σε προμηθευτές.
- Χειρίζεται και παρακολουθεί τις παραγγελίες μέσω erp και εσωτερικών διαδικασιών βάση προτύπων.
- Ακολουθεί τις διαδικασίες της εταιρείας και κάνει τις απαραίτητες ενημερώσεις.
- Εξετάζει και προτείνει τρόπους βελτίωσης των εσωτερικών διαδικασιών.
- Είναι γνώστης των διαδικασιών μεταφοράς και αποθήκευσης προϊόντων.
Προσόντα:
- Πτυχίο Ανώτατης εκπαίδευσης
- Τουλάχιστον 2 χρόνια εργασιακή εμπειρία σε συναφές αντικείμενο.
- Εργασιακή εμπειρία σε εταιρικό περιβάλλον (επιθυμητή)
- Πολύ καλή γνώση Ms. Office, ιδιαιτέρως Word και Excel και Outlook
- Γνώση erp (ιδεατά Entersoft)
- Άριστη γνώση Αγγλικών (προφορικά και γραπτά)
- Εχεμύθεια και επαγγελματική ηθική
- Συνέπεια και υπευθυνότητα
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
- Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και διαχείριση πολλαπλών ενεργειών σε ένα ταχύτατα εξελισσόμενο περιβάλλον
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άρρενες υποψηφίους)
Παρακαλούμε όπως αποστείλατε το βιογραφικό σας σημείωμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση: jobs@coffeeisland.gr έως και τις 28/4/2017.