Menu

Θέση εργασίας στην εταιρία Coffee Island

Η Ελληνική Εταιρεία Coffee Island, πρωτοπόρος στο χώρο του καφέ, αναζητά SUPPLY CHAIN ASSISTANT

coffeeisland

Έδρα: Πάτρα

Αρμοδιότητες:

  • Καταγράφει τις ανάγκες παραγγελιών δικτύου.
  •  Προβλέπει τις παραγγελίες σε προμηθευτές.
  •  Ελέγχει τα αποθέματα και τις τιμές προμηθευτών.
  •  Διαχειρίζεται και εκτελεί τις παραγγελίες σε προμηθευτές.
  •  Χειρίζεται και παρακολουθεί τις παραγγελίες μέσω erp και εσωτερικών διαδικασιών βάση προτύπων.
  •  Ακολουθεί τις διαδικασίες της εταιρείας και κάνει τις απαραίτητες ενημερώσεις.
  •  Εξετάζει και προτείνει τρόπους βελτίωσης των εσωτερικών διαδικασιών.
  •  Είναι γνώστης των διαδικασιών μεταφοράς και αποθήκευσης προϊόντων.

Προσόντα:

  • Πτυχίο Ανώτατης εκπαίδευσης
  • Τουλάχιστον 2 χρόνια εργασιακή εμπειρία σε συναφές αντικείμενο.
  • Εργασιακή εμπειρία σε εταιρικό περιβάλλον (επιθυμητή)
  • Πολύ καλή γνώση Ms. Office, ιδιαιτέρως Word και Excel και Outlook
  • Γνώση erp (ιδεατά Entersoft)
  • Άριστη γνώση Αγγλικών (προφορικά και γραπτά)
  • Εχεμύθεια και επαγγελματική ηθική
  • Συνέπεια και υπευθυνότητα
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και διαχείριση πολλαπλών ενεργειών σε ένα ταχύτατα εξελισσόμενο περιβάλλον
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άρρενες υποψηφίους)

Παρακαλούμε όπως αποστείλατε το βιογραφικό σας σημείωμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση: jobs@coffeeisland.gr έως και τις 28/4/2017.

 

Leave a Reply

Exit mobile version