Menu

Υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών στην JYSK

Στη JYSK νιώθουμε περήφανοι να δίνουμε πάντα προτεραιότητα στον πελάτη. Αυτή τη στιγμή αναπτύσσουμε και ενδυναμώνουμε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών το οποίο αποτελεί για μας σημαντική παράμετρο της προσπάθειάς να εξασφαλίσουμε την καλύτερη ποιότητα εξυπηρέτησης στους πελάτες μας.

H ΘΕΣΗ: Υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών στο κατάστημα του Ελληνικού.

Δείχνετε αφοσίωση και …

• Φροντίζετε για την καλύτερη δυνατή επικοινωνία με τους πελάτες μέσω e-mail και τηλεφώνου
• Διεκπεραιώνετε τις παραγγελίες, τις αποστολές και τις επιστροφές των πελατών, δίνοντας έμφαση στις διαδικασίες αλλά και ταυτόχρονα στις ανάγκες του πελάτη.
• Προετοιμάζετε και διεκπεραιώνετε τις online παραγγελίες – συγκεντρώνετε τα προϊόντα από την αποθήκη, τα συσκευάζετε και τα αποστέλλετε
• Διαχειρίζεστε τα αιτήματα των πελατών σχετικά με προϊόντα
• Έχετε διαχειριστικά καθήκοντα, όπως τα προγράμματα διανομής, τον έλεγχο των τιμολογίων και την παρακολούθηση των παραγγελιών που δεν έχουν αποσταλεί.
• Υποστηρίζετε τα καταστήματα και εξασφαλίζετε τη βέλτιστη συνεργασία ανάμεσα στο κέντρο διανομής, τα καταστήματα και τους πελάτες
• Συνεισφέρετε στη συνεχή βελτίωση των καθημερινών διαδικασιών, προτείνοντας λύσεις σε πιθανά ζητήματα και κάνοντας προτάσεις για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες

Συναντάτε τις ευκαιρίες και σας προσφέρουμε…

• Την ευκαιρία προσωπικής και επαγγελματικής εξέλιξης σε μία εταιρεία με Σκανδιναβικές ρίζες
• Την ευκαιρία να γίνετε μέλος ενός επιτυχημένου οργανισμού από την αρχή
• Ένα ελκυστικό πακέτο αποδοχών

Είστε ο ιδανικός υποψήφιος γιατί:

• Έχετε εμπειρία σε ανάλογη θέση στην εξυπηρέτηση πελατών τουλάχιστον 1 με 2 χρόνια
• Διαθέτετε καλές επικοινωνιακές δεξιότητες τόσο σε προφορικό όσο και σε γραπτό επίπεδο και έχετε πελατοκεντρική αντίληψη, αλλά και θετικό τρόπο προσέγγισης των καθημερινών εργασιών και αντιμετώπισης των πιθανών προκλήσεων
• Είστε μεθοδικός και οργανωτικός και δείχνετε επιμονή στην ολοκλήρωση των διαφόρων εργασιών
• Δίνετε πάντα έμφαση στην ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη
• Χειρίζεστε άπταιστα την αγγλική γλώσσα, τόσο στον προφορικό όσο και στον γραπτό λόγο
• Γνώσεις χειρισμού SAP θα θεωρηθούν πρόσθετο προσόν

Προθεσμία αποστολής βιογραφικών 8/11/2017

Είδος σύμβασης: αορίστου χρόνου

Ενδιαφέρεστε; Μπορείτε να στείλετε το βιογραφικό σας κλικάροντας στο «Κάντε αίτηση«

Leave a Reply

Exit mobile version