Στην τελευταία του σεζόν, η «Σεξουαλική Αγωγή» συνεχίζει να είναι απολαυστική. Η σειρά έχει σαφώς ωριμάσει από το ντεμπούτο της, αλλά διατηρεί και βασίζεται στους έξυπνους σχεδιασμούς και τους αστρικούς χαρακτήρες που την έκαναν διάσημη.
Η τρίτη σεζόν αφορά πραγματικά το χάσμα μεταξύ της εφηβείας και της ενηλικίωσης . Είναι αναζωογονητικό να βλέπεις έφηβους χαρακτήρες να αντιμετωπίζονται με αυτό το επίπεδο απόχρωσης. Τους επιτρέπεται να ενδώσουν στις ανασφάλειές τους και να επιτεθούν ο ένας στον άλλο χωρίς να υβρίζονται.
Ο Otis (Asa Butterfield) παραμένει ένας συναρπαστικός πρωταγωνιστής. Αμήχανος, ενσυναισθητικός και λίγο απορροφημένος, συνεχίζει να μπερδεύεται καθώς ασχολείται με την αγάπη, το σεξ και τη φιλία. Η πρόοδος δεν είναι γραμμική, επομένως είναι υπέροχο να τον βλέπεις να παραπαίει χωρίς να εγκαταλείπει τον εαυτό του.
Η Maeve (Emma Mackey), εν τω μεταξύ, αντιμετωπίζει τον εθισμό της μητέρας της και την παραμονή της αδελφής της σε ανάδοχη φροντίδα, δείχνοντας την ανάπτυξή της ως χαρακτήρας, παρόλο που διστάζει να δεχτεί υποστήριξη.
Η άνθηση της σχέσης του Eric (Ncuti Gatwa) και του Adam (Connor Swindells) είναι επίσης το αποκορύφωμα ολόκληρης της σειράς — ο Eric πρέπει να συμφιλιώσει την ταυτότητά του με την κληρονομιά του και τι θέλει στο μέλλον, ενώ ο Adam αγωνίζεται να ξεπεράσει τις προηγούμενες ανασφάλειές του και να αποδεχθεί ποιος είναι τώρα. Οι αγώνες τους είναι απίστευτα θεμελιωμένοι και η χημεία τους συνεχίζει να είναι ηλεκτρική.
Πέρα από τους καλά ανεπτυγμένους βασικούς χαρακτήρες, μέρος της μαεστρίας του «Sex Education» είναι το συναρπαστικό καστ των βοηθητικών χαρακτήρων του. Η Λίλι (Τάνια Ρέινολντς) υφίσταται ένα σύντομη αλλά περίπλοκη αναζήτηση σχετικά με την αυτοέκφραση και την αυτοεκτίμηση στο δεύτερο μισό της σεζόν, επιτρέποντάς της να επαναξιολογήσει τα πάθη της. Η Ρούμπι (Μίμι Κιν) επίσης απομακρύνεται για άλλη μια φορά από το στερεότυπο του «κακού κοριτσιού» για να αποκαλύψει τη δύσκολη ζωή της στο σπίτι και τις βαθιές ανασφάλειές της.
Συνολικά, τα συγκινητικά προσωπικά ταξίδια της σεζόν καλύπτουν μια σειρά θεμάτων, από τη θεραπεία μετά από τραύμα και την εύρεση αλληλεγγύης έως την εξερεύνηση της σεξουαλικότητας κάποιου, το σπάσιμο του κύκλου της καταχρηστικής γονικής μέριμνας, την ανάμειξη των οικογενειών και την αποδοχή της αγάπης.
Επιπλέον, το «Sex Education» ξεχωρίζει από άλλα εφηβικά δράματα μέσω της αντιμετώπισης των γονέων των κύριων χαρακτήρων: Παρουσιάζονται ως σύνθετοι, ελαττωματικοί άνθρωποι που κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν, παρόλο που δεν ξέρουν πάντα το σωστό. Η μητέρα του Otis, Jean (Gillian Anderson) και ο πατέρας του Adam, Michael (Alistair Petrie) και οι δύο παλεύουν με τη δική τους μέση ηλικία και πρέπει να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες των επιλογών τους. Ωστόσο, οι γειωμένες, συγκινητικές απεικονίσεις τους έρχονται σε αντίθεση με την απεικόνιση της νέας διευθύντριας Hope Haddon (Jemima Kirke), η οποία είναι τόσο κακιά γελοιογραφικά που οι περιστασιακές προσπάθειες εξανθρωπισμού της αποτυγχάνουν παταγωδώς.
Στην τρίτη σεζόν, ο πολύχρωμος, χαρακτηριστικός παραλογισμός του σκηνικού που καθιερώθηκε στις προηγούμενες σεζόν αρχίζει να σπάει. Η «σεξουαλική εκπαίδευση» λαμβάνει χώρα σαφώς σε έναν υπερβολικό κόσμο που παρ’ όλα αυτά προσπαθεί να αντικατοπτρίσει τον δικό μας. Αυτή η δυαδικότητα φεύγει φυσικά προς το γελοίο.
Ωστόσο, παρά αυτά τα ελαττώματα, η καρδιά της σειράς βρίσκεται στις σχέσεις της. Αντί να σχεδιάζει εφηβικό μελόδραμα ή να απορρίπτει τα εφηβικά συναισθήματα, η παράσταση υπάρχει σε ένα αναζωογονητικό ενδιάμεσο που αναγνωρίζει ότι όλοι οι κύριοι χαρακτήρες αλλάζουν και μπερδεύονται, αλλά εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν τα συναισθήματά τους με το σεβασμό που τους αξίζει.