Σκοπός του προγράμματος είναι η πλήρης κατάρτιση των εκπαιδευόμενων αναφορικά με το αντικείμενο των Google και Youtube Αds και Analytics.
Οι εκπαιδευόμενοι πρόκειται να αποκτήσουν τόσο θεωρητική εξοικείωση όσο και πρακτική επαφή με τον σχεδιασμό και τη δημιουργία ολοκληρωμένων καμπανιών (campaigns) στο Google και το Youtube, καθώς και με την αξιοποίηση των δεικτών απόδοσής τους για την κατάλληλη αναπροσαρμογή των εκστρατειών. Στο πλαίσιο αυτό, παρουσιάζεται το περιβάλλον του Google Ads και γίνεται πλήρης επεξήγηση του μενού με βάση τις εκάστοτε τελευταίες ανανεώσεις των πλατφορμών.
Στην συνέχεια, παρουσιάζεται ο τρόπος επιλογής στόχου καμπάνιας και αναλύονται οι εναλλακτικοί τύποι καμπανιών με παράλληλο ορισμό στόχου μετατροπών. Ακολούθως, επιχειρείται η εμβάθυνση στη βήμα προς βήμα δημιουργία καμπανιών μέσω της επιλογής του κατάλληλου δικτύου, της επιλογής τοποθεσίας και του κοινού-στόχου. Επιπρόσθετα, γίνεται ειδική μνεία στον τρόπο στόχευσης ανά τύπο καμπάνιας, επεξήγηση των παραμέτρων και δίνεται έμφαση στις τεχνικές Remarketing και Similar Audiences. Ακολούθως, θα παρουσιαστεί διεξοδικά ο τρόπος ορισμού προϋπολογισμού, επιλογής στρατηγικής προσφορών, καθώς και ο τρόπος εύρεσης και αξιολόγησης των λέξεων κλειδιών.
Τέλος, παρουσιάζεται ο τρόπος παρακολούθησης και βελτιστοποίησης της απόδοσης των καμπανιών μέσω της αξιοποίησης και ερμηνείας των σχετικών δεικτών, όπως επίσης και το περιβάλλον των Google Analytics, Google My Business και Google Merchant Center. Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με πρακτικό μάθημα, που περιλαμβάνει την ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευόμενων, οι οποίοι καλούνται να φτιάξουν τη δική τους καμπάνια και να τη βελτιστοποιήσουν μέσω των αντίστοιχων ενεργειών. Το πρακτικό μέρος αποσκοπεί στην εξοικείωση με την αγορά και τις απαιτήσεις του σύγχρονου τρόπου δημιουργίας εκστρατειών στις πλατφόρμες αυτές.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε απόφοιτους Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης/ ΤΕΙ της ημεδαπής και της αλλοδαπής, καθώς και σε απόφοιτους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με συναφή εργασιακή ενασχόληση. Ειδικότερα, το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη και συμβούλους μάρκετινγκ, επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων, στελέχη διαφήμισης, επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, σχεδιαστές στρατηγικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης καθώς και σε bloggers και κειμενογράφους μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Το πρόγραμμα συνοδεύεται από προαιρετικές live streaming συναντήσεις που θα διεξαχθούν σε συγκεκριμένες ημέρες και απογευματινές ώρες.