Η οργανωτική επιτροπή τής eCommerce & Digital Marketing Expo, Greece & Southeastern Europe 2022, που θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα, στις 14 & 15 Μαΐου 2022, προχώρησε στην 3η κατά σειρά ανακοίνωση ομιλητών, οι οποίοι θα συμμετέχουν στο κεντρικό διήμερο Συνέδριο της έκθεσης.
Το γεγονός της χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η εκθεσιακή και συνεδριακή διοργάνωση eCommerce & DigitalMarketingExpoSE 2022(ECDM Expo SEE 2022)αναμένεται πιο δυναμική και ενδιαφέρουσα από ποτέ, με 100+ εκθέτες και 6 παράλληλες συνεδριακές εκδηλώσεις, στις οποίες θα συμμετέχουν 60 ομιλητές, κορυφαία στελέχη εταιρειών από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Οι ομιλητές του κεντρικού συνεδρίου που έχουν ήδη ανακοινωθεί από τους διοργανωτές είναι οι:
- Giuliano Cini, Brand Lead Italy & Greece, TikTok
- Maike Jansen, Head of e-Regulations, Ecommerce Europe
- Yiannis Papadonikolakis, Sales Director, Greece, Checkout.com
- Michalis Moschos, CMO, Central and Eastern Europe, Microsoft
- Konstantinos Papadopoulos, Account Strategist, Google
- Panagiotis Kriaris, Head Of Business Development, Unzer
- Alon Paster, Head of Commercial Development, Global Emerging Markets, eBay
- Natalia Zhukova, Head of Marketing, Market Research, SEMrush
- Geoff Desreumaux, co-Founder/Chief Editor, We are Social Media
- Katerina Fraidaki, President, GRECA
- Lorraine Higgins, Founder & MD, Rockwood – Sec Gen, Digital Business Ireland
- Guido X Jansen, Global Business & Technology Evangelist, Spryker
- Christine Nikolaou, Global Head of Ecommerce Strategy & Performance, Diageo
- George Zachartzis, co-founder & CEO, Smart Shipping Technologies PC
- Konstantinos Chouliaras, Director of Operations, Skroutz Last Mile
- Nikolaos Chatzidakis, Co-founder and CTO, afterSalesPro
- Rania Lamprou, co-Founder & CEO, Simpler
- Alexandr Jeleascov, CEO, Packeta Romania
Οι εγγραφές για όσους ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν τα συνέδρια, αλλά και των επισκεπτών της έκθεσης, βρίσκονται σε εξέλιξη.*
Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM EXPO SEE 2022 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση είναι μία δωρεάν εγγραφή που μπορεί να πραγματοποιηθεί εδώ. Η προεγγραφή είναι απαραίτητη.
Το κόστος του εισιτηρίου για το κεντρικό διήμερο συνέδριο είναι 200 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου. Για τα μέλη του GR.EC.A προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 175 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Περισσότερες πληροφορίες και εισιτήρια για το κεντρικό συνέδριο, μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να βρουν εδώ.
Η ECDM Expo SE Europe 2022 τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, του Ελληνικoύ Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A. και διοργανώνεται με την υποστήριξη των εταιρειών:
ΜεγάλοιΧορηγοί: Accenture, ACS, BitMyJob, Cloudcart, DHL, Digital4u, Lighthouse, Netsteps, Protocol, Skroutz, WayMore
Χορηγοί: 3ds, aboutNet, bMind, DigitalUp, OnIT!, ZonePage
Υποστηρικτές:Artecniko, Asendia, NetMechanics, PCrama
eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2022
Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 14 και 15 Μαΐου 2022.
Ωράριο έκθεσης: 11:00 – 20:00
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom
* Υγειονομικά Πρωτόκολλα διεξαγωγής της εκδήλωσης
Σύμφωνα με τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα η είσοδος στους χώρους της διοργάνωσης επιτρέπεται μόνο σε εμβολιασμένους και προσφάτως νοσήσαντες και απαιτείται προεγγραφήπριν την προσέλευση. Τα υγειονομικά πρωτόκολλα πιθανώς να τροποποιηθούν από τις αρμόδιες Αρχές, μέχρι την ημερομηνία έναρξης της διοργάνωσης.