Η εταιρία Netflix Inc ανακοίνωσε ότι μια σειρά από γεγονότα οδήγησαν σε μείωση του αριθμού των συνδρομητών της.
Η εταιρία ανακοίνωσε ότι έχασε 200.000 συνδρομητές κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022 ενώ υπήρχαν προβλέψεις για αύξηση και μάλιστα 2,5 εκατομμύρια.
Η διακοπή της υπηρεσίας στη Ρωσία, ο πόλεμος στην Ουκρανία και ο σκληρός ανταγωνισμός οδήγησαν σε αυτά τα πολύ άσχημα αποτελέσματα.
Διάβασε και αυτό: Netflix: πώς θα σταματήσει τη δωρεάν πρόσβαση από φίλους – YouthSpot
Η εταιρία προσανατολίζεται τώρα στο να προσφέρει τις υπηρεσίες της με χαμηλότερο κόστος αλλά με διαφημίσεις στους καταναλωτές ώστε και ο καταναλωτής να πληρώνει λιγότερο και εκείνοι να βγάζουν χρήματα από τις διαφημίσεις.