Διεθνές Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης: Μεταπτυχιακό στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι μεταπτυχιακοί φοιτητές να υποβάλλουν αίτηση υποψηφιότητας για την εισαγωγή τους στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Digital Marketing), για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023.

διεθνές πανεπιστήμιο θεσσαλονίκης

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών οδηγεί στην απόκτηση Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στο «Ψηφιακό Μάρκετινγκ». Είναι διάρκειας τριών (3) ακαδημαϊκών εξαμήνων πλήρους φοίτησης ή έξι (6) ακαδημαϊκών εξαμήνων μερικής φοίτησης.


Στο πρόγραμμα γίνονται δεκτοί πτυχιούχοι Α.Ε.Ι. (Πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι.) της ημεδαπής ή ομοταγών αναγνωρισμένων Ιδρυμάτων της αλλοδαπής. Το πρόγραμμα λειτουργεί στις εγκαταστάσεις του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος στην Καβάλα.


Τα κριτήρια που εφαρμόζονται για την επιλογή των μεταπτυχιακών φοιτητών είναι, ο βαθμός πτυχίου του πρώτου κύκλου σπουδών, η βαθμολογία στα σχετικά με το γνωστικό αντικείμενο του Π.Μ.Σ. μαθήματα, η επίδοση στη διπλωματική εργασία (όπου αυτή προβλέπεται στον πρώτο κύκλο σπουδών), καθώς και η σχετική με το γνωστικό αντικείμενο του Π.Μ.Σ. ερευνητική ή επαγγελματική δραστηριότητα του υποψηφίου.

Η γλώσσα διδασκαλίας του προγράμματος είναι η Ελληνική. Προϋπόθεση για την επιλογή αποτελεί η γνώση της Ελληνικής και μιας ξένης γλώσσας. Το επίπεδο γλωσσομάθειας που απαιτείται, σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες (CEFR), ορίζεται το Γ2 (άριστη γνώση) για την Ελληνική και Β1 (μέτρια γνώση) για την ξένη γλώσσα. Η πλήρωση αυτής της προϋπόθεσης διαπιστώνεται από την επιτροπή επιλογής/εξέτασης των υποψηφίων η οποία μπορεί να ελέγχει σχετικά πιστοποιητικά από αναγνωρισμένους φορείς ή πιστοποιητικά που παρέχει το ΔΙΠΑΕ ή και να διενεργεί γραπτές ή προφορικές εξετάσεις.

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΦΕΚ 3801, τ. Β’, 15-10-2019) και λειτουργεί σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4485/2017, όπως ισχύει σήμερα.

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ψηφιακό Μάρκετινγκ είναι το μοναδικό ανάμεσα στα μεταπτυχιακά των Ελληνικών Πανεπιστημίων με αμιγές αντικείμενο το Ψηφιακό Μάρκετινγκ και προσφέρεται δια ζώσης ή σε ποσοστό 75% μέσω τεχνολογιών σύγχρονης και 25% μέσω τεχνολογιών ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Το ύψος των προβλεπόμενων τελών φοίτησης για το σύνολο του προγράμματος καθορίζεται στο ποσό των δύο χιλιάδων οκτακοσίων πενήντα (2.850€) ευρώ τα οποία αναλύονται τμηματικά ως εξής:.
– Για το πρόγραμμα πλήρους φοίτησης : 950€ ανά εξάμηνο,
– Για το πρόγραμμα μερικής φοίτησης : 475€ ανά εξάμηνο
Ειδικότερα, διασφαλίζεται η πρόσβαση των φοιτητών που πληρούν τα ακαδημαϊκά κριτήρια εισαγωγής, ανεξάρτητα από την οικονομική τους κατάσταση, σύμφωνα με το άρθρο 35 του Ν. 4485/2017.

Δικαιολογητικά:
Οι υποψήφιοι πρέπει να υποβάλουν εμπρόθεσμα τα ακόλουθα έγγραφα σε ψηφιακή μορφή:
– Αίτηση υποψηφιότητας.
– Βιογραφικό Σημείωμα.
– Αντίγραφα τίτλων σπουδών (στην περίπτωση που ο τίτλος έχει αποκτηθεί στην αλλοδαπή πρέπει να συνοδεύεται από θεωρημένο φωτοαντίγραφο πιστοποιητικού ισοτιμίας του ΔΟΑΤΑΠ).
– Αντίγραφο αναλυτικής βαθμολογίας προπτυχιακών σπουδών (ισχύει και για τους επί πτυχίω φοιτητές, που πρόκειται να αποφοιτήσουν έως την έναρξη του προγράμματος για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023).
– Αντίγραφο πτυχιακής εργασίας (ή διπλωματικής εργασίας), εφόσον έχει εκπονηθεί για την απόκτηση βασικού πτυχίου.
– Αντίγραφα πιστοποιητικών γνώσης ξένων γλωσσών.
– Δύο (2) τουλάχιστον συστατικές επιστολές.
– Αντίγραφο αστυνομικού δελτίου ταυτότητας ή διαβατηρίου.
– Οι υποψήφιοι με πρόσθετα προσόντα μπορούν να καταθέσουν τα σχετικά αποδεικτικά (πχ. προϋπηρεσίας, ερευνητικού έργου κ.ά.).
– Οι αλλοδαποί υποψήφιοι οφείλουν επιπλέον να καταθέσουν πιστοποιητικά επάρκειας γνώσης της ελληνικής γλώσσας.

Η επιλογή των υποψηφίων στο Π.Μ.Σ. πραγματοποιείται σε δύο φάσεις. Στην πρώτη φάση, αξιολογούνται τα δικαιολογητικά των υποψηφίων. Στη δεύτερη φάση, οι προκριθέντες από την πρώτη φάση υποψήφιοι, καλούνται σε συνέντευξη ενώπιον της τριμελούς Επιτροπής Αξιολόγησης Υποψηφίων Μεταπτυχιακών Φοιτητών του Π.Μ.Σ.


Από τους υποψήφιους στον τέταρτο κύκλο, θα επιλεγούν κατ’ ανώτατο όριο τριάντα (30) μεταπτυχιακοί φοιτητές.
Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλλουν τις υποψηφιότητές τους για τον τέταρτο κύκλο αιτήσεων, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@digital-marketing.edu.gr, μέχρι οτ Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2022.

Το ηλεκτρονικό μήνυμα (email) της υποψηφιότητας θα πρέπει να έχει ως τίτλο το ονοματεπώνυμο του υποψηφίου ακολουθούμενο από το κείμενο (Υποψηφιότητα DM).Έναρξη μαθημάτων: Οκτώβριος 2022