Πρόκειται για έναν εντατικό κύκλο μαθημάτων συνολικής διάρκειας 16 ωρών, για όσους επιθυμούν να εμβαθύνουν τη γνώση τους και να εξειδικευτούν στο Digital Marketing.
Απευθύνεται:
• Σε επαγγελματίες του marketing και της επικοινωνίας για την εξειδίκευση στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και την επαγγελματική τους εξέλιξη/ διεύρυνση στο κλάδο τους.
• Σε εργαζόμενους/ στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επιθυμούν να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους (στην Ελλάδα ή διεθνώς).
• Σε ελεύθερους επαγγελματίες για την ανάπτυξη του πελατολογίου τους.
• Σε φοιτητές/ απόφοιτους σχολών – ανεξαρτήτως ειδικότητας – για την ενίσχυση του βιογραφικού τους και την απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων.
• Σε νέους επιχειρηματίες που αναζητούν αποτελεσματικούς και οικονομικούς τρόπους προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.
Όλη η θεματολογία θα πραγματοποιηθεί σε επίπεδο εργαστηρίου, με πρακτικά παραδείγματα.
Αναλυτικότερα η θεματολογία Προγράμματος:
Day 1
*Digital Marketing & branding
*Digital Strategy & content
*Websites & SEO
Day 2
*Social Media Marketing
*Email & Mobile Marketing
Day 3
* SEM
* E-Commerce
* Web Analytics
Day 4
*Google Ads & Merchant Ads
*Search & Analyze Competitors
*Webmaster Tools
Οι συμμετέχοντες θα διδαχθούν πως:
-Θα σχεδιάζουν επιτυχημένα Websites,
-Θα εφαρμόζουν τεχνικές SEO (Search Engine Optimisation),
-Θα γνωρίζουν τις εναλλακτικές επιλογές on line διαφήμισης και θα αξιολογούν την αποτελεσματικότητα της,
-Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενέργειες mobile marketing,
-Θα χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα δημοφιλέστερα social media (Facebook, Youtube, Instagram, Pinterest) ως εργαλεία marketing και δημοσίων σχέσεων,
-Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενοποιημένη στρατηγική ψηφιακής επικοινωνίας για τον οργανισμό/επιχείρηση που βρίσκονται.
Εισηγητής: Γεράσιμος Τζαμαρέλος, Ph.D
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην Ψυχολογία του Καταναλωτή. Επιπλέον, έχει εξειδίκευση στην Συμπεριφορά Καταναλωτή, στο Digital Branding και στον τομέα του Personalization Fields in Digital Campaigns. Είναι έμπειρος και εγκεκριμένος καθηγητής επιχειρηματικών σεμιναρίων Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων και Δημόσιων Οργανισμών, με εξειδίκευση σε θέματα Digital Marketing και Επιχειρηματικότητας. Έχει μεταφράσει το νέο πρωτοποριακό βιβλίο που κυκλοφορεί πλέον και στα ελληνικά – το H2H Marketing – των συγγραφέων Philip Kotler– Waldemar Pfoertsch –Uwe Sponholz που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Κλειδάριθμος.