Menu

Μεταπτυχιακό: «Συμβουλευτική Ψυχολογία & Συμβουλευτική στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση και την Υγεία»

Το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας δέχεται αιτήσεις, από 25 Απριλίου έως και 3 Ιουνίου 2023, για εισαγωγή μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών, στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) με τίτλο: «Συμβουλευτική Ψυχολογία & Συμβουλευτική στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση και την Υγεία».

πανεπιστήμιο θεσσαλίας

Πρόκειται για ένα διετές εντατικό ΠΜΣ (150 μονάδες ECTS) με δύο υποχρεωτικές κατευθύνσεις: 

•    Συμβουλευτική στην Ψυχική Υγεία
•    Συμβουλευτική στην Εκπαίδευση/ Σχολική Συμβουλευτική

Το πρόγραμμα βασίζεται στην «Συνθετική Προσέγγιση» με έναν ισχυρό «Υπαρξιακό» και «Πολιτισμικό/ Πολυπολιτισμικό» προσανατολισμό, εστιασμένο στην Ειδική Αγωγή/ Εκπαίδευση και την Ψυχική Υγεία, με έμφαση στα ΑΜΕΑ και τα Άτομα Μειονοτήτων. Η εκπαίδευση γίνεται σε πέντε επίπεδα: 

α)  Βιωματικό επίπεδο : 40 ώρες (ένα έτος: 1 ώρα/εβδομάδα)  «Ατομικής Συμβουλευτικής» προσωπικά για τον/την κάθε φοιτητή/τρια και 60 ώρες (ένα έτος: 1,5 ώρα/εβδομάδα) «Ομαδικής Συμβουλευτικής», 
β) Θεωρητικό επίπεδο : 10 θεωρητικά μαθήματα στον χώρο της «Συμβουλευτικής»,
γ)  Εργαστηριακό επίπεδο : 3 εργαστηριακά μαθήματα «Τεχνικών Συμβουλευτικής Παρέμβασης» και σειρά εντατικών εξειδικευμένων «Σεμιναρίων Συμβουλευτικής» εφαρμοσμένου-εργαστηριακού χαρακτήρα,
δ) Ερευνητικό επίπεδο : 2 μαθήματα στις «Ποσοτικές και Ποιοτικές Μεθόδους Έρευνας» και «Διπλωματική Εργασία»,
ε)  Πρακτικό επίπεδο : 1100 ώρες «Πρακτικής Άσκησης» με 110 ώρες «Ατομικής & Ομαδικής Εποπτείας» ή στην περίπτωση μη εκπόνησης διπλωματικής εργασίας 1500 ώρες «Πρακτικής Άσκησης» με εκατόν είκοσι 120 ώρες «Ατομικής και Ομαδικής Εποπτείας».

Γραμματεία: Δευτέρα και Πέμπτη: 10:00-14:00, Τετάρτη: 13:00-17:00, Παρασκευή: 17:00-21:00, Σάββατο: 12:00-16:00. Τηλ.: 24210-74831. E-mail: msc.counselling@uth.gr

Πληροφορίες ΠΜΣ: http://www.sed.uth.gr/index.php/gr/studies-postgraduate/msc-counselling

Πλήρης Προκήρυξη: https://sed.uth.gr/images/webdocs/pms_sy/prokiriksi_2023.pdf  

Leave a Reply

Exit mobile version