Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, σε συνεργασία με την Ένωση Οικονομολόγων Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος, διοργάνωσε και ολοκλήρωσε τον Τέταρτο (4ο) ετήσιο Μαθητικό Διαγωνισμό στα Οικονομικά «ΕΡΜΗΣ» για μαθητές Γ’ Λυκείου ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, ο οποίος ξεκίνησε το 2020 με αφορμή τον εορτασμό των 100 ετών από την ίδρυση του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ).
Στο φετινό Διαγωνισμό υπήρξαν περισσότερες από 900 συμμετοχές. Η Α’ Φάση πραγματοποιήθηκε στις 18 Μαρτίου 2023 κι έγινε με εξ αποστάσεως μεθόδους. Η Β’ και τελική Φάση πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 29 Απριλίου 2023, δια ζώσης, στο κεντρικό κτίριο του ΟΠΑ (Πατησίων 76) και συμμετείχαν 84 μαθητές/τριες που είχαν διακριθεί στην Α΄ Φάση του Διαγωνισμού.
Οι συμμετέχοντες στον Διαγωνισμό εξετάστηκαν στο γνωστικό αντικείμενο των Οικονομικών, όπως αυτό προσδιορίζεται από τη σχετική διδακτέα ύλη του Λυκείου, αλλά και τις ευρύτερες γνώσεις και αναφορές που περιέχονται σε άλλα παρεμφερή βιβλία.
Τα ονόματα των βραβευθέντων μαθητών/μαθητριών αναρτήθηκαν στον ιστότοπο του Διαγωνισμού «ΕΡΜΗΣ», οι οποίοι είναι:
Ο Διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί, τον Σεπτέμβριο, με την Εκδήλωση – Βράβευσης των διακριθέντων της Β΄ Φάσης του 4ου Μαθητικού Διαγωνισμού στο κεντρικό κτίριο του ΟΠΑ. Όλοι/όλες οι συμμετέχοντες στη Β’ και τελική Φάση θα λάβουν τιμητικούς επαίνους ενώ οι βραβευθέντες θα λάβουν και ειδικά χρηματικά Βραβεία.
Το ΟΠΑ χαιρετίζει την επιτυχή διεξαγωγή του Διαγωνισμού και φιλοδοξεί να καθιερώσει τον μαθητικό Διαγωνισμό «ΕΡΜΗΣ» ως ετήσιο θεσμό άμιλλας οικονομικών γνώσεων ανάμεσα στους μαθητές Λυκείου στην Ελληνική Επικράτεια. Με τον τρόπο αυτό ενισχύεται το συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο που ενώ είναι τόσο σημαντικό για την κοινωνία μας είναι περιθωριοποιημένο στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ενισχύεται η έφεση των υποψηφίων φοιτητών στις οικονομικές σπουδές, και δημιουργούνται κίνητρα στην νέα γενιά να αποκτήσει καλύτερη πληροφόρηση για τις σύγχρονες οικονομικές εξελίξεις.
Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα συμμετέχοντα σχολεία στο Διαγωνισμό και ευχαριστούμε τους/τις Διευθυντές/ριες και τους/τις Οικονομολόγους Εκπαιδευτικούς των Λυκείων που αγκάλιασαν την προσπάθεια και βοήθησαν με ζήλο στην προσπάθεια των μαθητών/ριών τους.