Διοργάνωση του 22ου Διεθνούς Συνεδρίου ICORIA 2024

Το #ICORIA2024 (International Conference on Research in Advertising), το συνέδριο που πρέπει να παρακολουθήσουν καθηγήτριες/τές, ερευνήτριες/τές, φοιτήτριες/τές και επαγγελματίες της διαφήμισης, του Μάρκετινγκ, της Επικοινωνίας και της Τεχνητής Νοημοσύνης, προσγειώνεται στην Ελλάδα και διοργανώνεται από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και την European Advertising Academy.

icoria

Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη στις 27-29 Ιουνίου 2024 (στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, κτίριο Μ2), έχει θέμα “Moving Forward, Looking Back: Advertising in the Advent of AI”, και υπόσχεται ενδιαφέρουσες και ρηξικέλευθες παρουσιάσεις και συζητήσεις σχετικά με τον μετασχηματιστικό ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης στη διαμόρφωση του μέλλοντος της Διαφήμισης. Keynote speaker του συνεδρίου είναι ο παγκοσμίου φήμης Καθηγητής στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του Σαν Ντιέγκο, Michael Belch, ενώ, μεταξύ άλλων, θα πραγματοποιηθούν κοινό session της European Advertising Academy (EAA) και της American Advertising Academy (AAA) και ειδικό session της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ).

Το #ICORIA2024 θα συγκεντρώσει κορυφαίες/ους ερευνήτριες/τές και επαγγελματίες στον τομέα της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ για να συζητήσουν τις τελευταίες εξελίξεις, να παρουσιάσουν καινοτόμες μελέτες και να δημιουργήσουν σημαντικές συνεργασίες στους ακόλουθους τομείς (και όχι μόνο): 

-Advertising

-Branding and Brand Management

-Consumer Behavior

– Communication Management

-Digital Media

-Mass Media

-Methodological Issues

-Public Policy

Η προθεσμία υποβολής της ερευνητικής μελέτης σας στο #ICORIA2024 είναι μέχρι 15 Μαρτίου 2024.  Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του Συνεδρίου για περισσότερες πληροφορίες καθώς και τη σελίδα του Συνεδρίου στο Facebook.