Αναρτήθηκαν σήμερα Παρασκευή 4 Οκτωβρίου, οι οριστικοί πίνακες επιτυχόντων, επιλαχόντων και αποκλειομένων του νέου διαδικτυακού προγράμματος κατάρτισης με τίτλο «Women in Tech (2ος Κύκλος): Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και Ανάπτυξη Δεξιοτήτων για Επαγγελματική Ανέλιξη» στην ιστοσελίδα της ΔΥΠΑ (ενότητα «Νέα και Ανακοινώσεις»).
Η κατάρτιση των πινάκων πραγματοποιήθηκε κατά σειρά προτεραιότητας και με βάση τα προβλεπόμενα κριτήρια.
Σε κάθε ωφελούμενη του προγράμματος, θα αποσταλεί άμεσα από τη ΔΥΠΑ ενημερωτικό email για την επιλογή της και για τα επόμενα βήματα σχετικά με την εγγραφή της στην εκπαιδευτική πλατφόρμα και την παρακολούθηση των μαθημάτων.
Η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο της συνεργασίας ΔΥΠΑ – HUAWEI για την αναβάθμιση των δεξιοτήτων του εργατικού δυναμικού και τη μείωση του ψηφιακού χάσματος στην αγορά εργασίας. Το πρόγραμμα, συνολικής διάρκειας 100 ωρών, αφορά την παροχή κατάρτισης για 500 άνεργες γυναίκες στις θεματικές ενότητες: α) Βασικές Δεξιότητες Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και β) Soft Skills.
Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί μέσω του Interlei (International Learning Institute), επίσημου εκπαιδευτικού φορέα της HUAWEI για την Ελλάδα, και παρέχεται δωρεάν από τη HUAWEI στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι ωφελούμενες θα έχουν αποκτήσει βασικές γνώσεις και δεξιότητες στην επεξεργασία, στατιστική ανάλυση και ερμηνεία δεδομένων, στη λήψη αποφάσεων, στην κατανόηση της τεχνητής νοημοσύνης, των εφαρμογών και των επιπτώσεών της στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον, στην ενίσχυση των επικοινωνιακών ικανοτήτων και στην καλλιέργεια ισχυρών επαγγελματικών σχέσεων.
Με την ολοκλήρωση κάθε θεματικής ενότητας όλες οι ωφελούμενες θα έχουν το δικαίωμα να λάβουν μέρος σε εξετάσεις που θα βεβαιώνουν το επίπεδο γνώσεών τους. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, οι καταρτιζόμενες θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης.
Η Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος είναι αναρτημένη στον ιστότοπο της ΔΥΠΑ https://www.dypa.gov.gr