Ζούμε σε μια ψηφιακή εποχή στην οποία οι νέες τεχνολογίες όπως 5G, τεχνητή νοημοσύνη, η ιογενής και επαυξημένη πραγματικότητα, και gaming έχουν αλλάξει ριζικά τον τρόπο κατά τον οποίο δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις αφού υπόσχονται περισσότερη αποτελεσματικότητα, αποδοτικότητα, διαδραστικότητα, και διαφάνεια.
Ταυτόχρονα, η πανδημία, έχει επηρεάσει με ένα πρωτοφανή τρόπο την κοινωνία, την οικονομία, την εκπαίδευση, και τον επιχειρηματικό κόσμο τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Ως επακόλουθο, αρκετές επιχειρήσεις στράφηκαν ραγδαία σε διαδικτυακά κανάλια και χρησιμοποιούν νέες τεχνολογίες έτσι ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στην αυξημένη πίεση και τις συνεχείς προκλήσεις που δημιουργούνται λόγω των εξελίξεων που σχετίζονται με την πανδημία. Η ψηφιακή μάθηση και η ενισχυμένη χρήση της τεχνολογίας εφαρμόζονται για να βοηθήσουν τους οργανισμούς να χειριστούν αποτελεσματικά τις προκλήσεις που δημιουργούνται.
Ο μαθητικός διαγωνισμός αποσκοπεί στο να εστιάσει στα ακόλουθα ερωτήματα: Πώς οι νέες τεχνολογίες δημιουργούν προκλήσεις τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές; Πώς οι νέες τεχνολογίες έχουν βοηθήσει τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές να διαχειριστούν τις προκλήσεις που έχουν δημιουργηθεί λόγω τις πανδημίας; Πώς η πανδημία έχει επηρεάσει την καταναλωτική συμπεριφορά; Πώς οι νέες αυτές τεχνολογίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προσφέρουν ένα πιο άμεσο και δια δραστικό τρόπο επικοινωνίας, και ιδιαίτερα με την νέα γενιά καταναλωτών οι οποία είναι συνυφασμένη με την ψηφιακή τεχνολογία;
Ποιες είναι οι απόψεις και πεποιθήσεις αυτής της νέας γενιάς καταναλωτών όσο αφορά τις νέες τεχνολογίες και τις εμπειρίες τους με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρονται; Μπορούν αυτές οι νέες τεχνολογίες να δημιουργήσουν μεγαλύτερη πιστότητα και ισχυρούς δεσμούς μεταξύ μιας μάρκας και των αγοραστών; Οι συμμετέχοντες πρέπει να υποβάλουν ένα δοκίμιο 800-1,000 λέξεων δακτυλογραφημένο στην αγγλική γλώσσα, για να διεκδικήσουν υποτροφία για το πρόγραμμα σπουδών «Διοίκηση Μάρκετινγκ».
Βραβεία υποτροφιών:
- 1 ακαδημαϊκή υποτροφία (75%)*
- 2 ακαδημαϊκές υποτροφίες (50%)*
- 3 ακαδημαϊκές υποτροφίες (30%)*
* Οι υποτροφίες ισχύουν για τα δίδακτρα του πρώτου Ακαδημαϊκού Έτους μόνο και δεν συμπεριλαμβάνουν το κόστος αγοράς βιβλίων και άλλα τέλη όπως το τέλος εισδοχής.
Οι μελέτες θα αξιολογηθούν από επιτροπή η οποία θα αποτελείται από καθηγητές μάρκετινγκ του πανεπιστημίου με βάση τα ακόλουθα κριτήρια:
- Κριτική σκέψη
- Λογισμός
- Ανάλυση
Όροι και Προϋποθέσεις:
- Οι υποτροφίες είναι διαθέσιμες σε νεοεισερχόμενους φοιτητές που ενδιαφέρονται για εισδοχή για το Εαρινό Εξάμηνο του 2023.
- Οι υποτροφίες ισχύουν για τα δίδακτρα του πρώτου Ακαδημαϊκού Έτους μόνο και δεν συμπεριλαμβάνουν το κόστος αγοράς βιβλίων και άλλα τέλη όπως το τέλος εισδοχής.
- Σε περίπτωση εξασφάλισης δύο ή περισσότερων υποτροφιών, για παράδειγμα υποτροφίας διαγωνισμού δοκιμίου και υποτροφίας λόγω βαθμού αποφοίτησης λυκείου, ισχύει η υποτροφία με το υψηλότερο ποσοστό.
- Ο κάθε συμμετέχοντας έχει το δικαίωμα να καταθέσει ένα δοκίμιο στο όνομα του.
- Οι συμμετέχοντες πρέπει να υποβάλουν ένα δοκίμιο 800-1,000 λέξεων δακτυλογραφημένο στην αγγλική γλώσσα.
- Οι νικητές, για να μπορέσουν να διεκδικήσουν τις υποτροφίες, θα πρέπει να πληρούν τα απαιτούμενα κριτήρια εισδοχής, όπως καθορίζονται από το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας.
- Η δήλωση ενδιαφέροντος, το δοκίμιο και η συνοδευτική επιστολή, θα πρέπει να υποβάλλονται με email στην κ. Ντέπη Φτανού (ftanou.d@unic.ac.cy) ή στον κ. Στέλιο Σωκράτους (socratous.st@unic.ac.cy) (Τίτλος του email: “Αίτηση για υποτροφία στο προπτυχιακό προγράμμα σπουδών Διοίκηση Μάρκετινγκ”).
- Οι νικητές θα ενημερωθούν για την απόφαση της κριτικής επιτροπής μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
- Τα ονόματα των νικητών του διαγωνισμού θα δημοσιευτούν στην ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου Λευκωσίας.
Προθεσμία υποβολής δοκιμίων: 15 Δεκεμβρίου 2022
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τους Λειτουργούς Εισδοχής κ. Ντέπη Φτανού (22841728, ftanou.d@unic.ac.cy) ή με τον κ. Στέλιο Σωκράτους (22841528, socratous.st@unic.ac.cy).