Αλήθεια είναι ότι τα οδοντιατρεία σήμερα, εκεί που έχουν χτιστεί, θα μπορούσαν να ήταν παλαιότερα κτίρια βασανιστηρίων στον Μεσαίωνα. Εντάξει, είμαι λίγο υπερβολική, ε; Αγαπητοί και αγαπητές αναγνώστες και αναγνώστριες, προσωπικά, έχω πάει σε οδοντίατρο 4 φορές στη ζωή μου. Πιο επικίνδυνα δεν έχω ζήσει. Από πού να το πιάσεις το θέμα …
Κατ’ αρχάς, έχεις που έχεις τον πόνο σου, πας στην / στον άλλη / άλλον να πονέσεις περισσότερο; Ναι. Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω. Υποτίθεται ότι πας για να μην πονάς άλλο.
Το φύλο του οδοντιάτρου παίζει άκρως σημαντικό ρόλο και φυσικά εάν είναι γνωστή / γνωστός. Στην πρώτη περίπτωση, που δεν γνωρίζεις (παραπλανούν μερικές φορές και τα επώνυμα για να δείτε τι μυστήρια πλάσματα είναι), κλείνεις – πας στο ραντεβού και λες ωραία, είναι γυναίκα, θα καταλαβαίνει καλύτερα. Νο. Οι γυναίκες είναι πιο βάναυσες. Ειδικά οι μεγαλύτερες. Στη δεύτερη περίπτωση, σου λένε, «να πας, είναι πολύ καλή / καλός, το χέρι της / του είναι φτερό, δεν θα καταλάβεις τίποτα!». Μηνύεις αυτούς ή τον / την οδοντίατρο;
Η νάρκωση. Πιο μεγάλο ψέμα απ’ αυτό το ίδιο δεν υπάρχει! Σου λένε «θα σε ναρκώσει και δεν θα καταλάβεις τίποτα, ίσως και να κοιμηθείς». Ρε πάτε καλά μωρέ; Πώς μπορείς να μην καταλάβεις τίποτα ακόμη και ναρκωμένος / ναρκωμένη; Δόντι είναι, είναι Δ – Ο – Ν – Τ – Ι .
Το περιβάλλον του οδοντιατρείου, κι αυτό, δεν βοηθά καθόλου την κατάσταση: σκέφτεσαι για πρώτη φορά στη ζωή σου να διαπράξεις ανθρωποκτονία εκ προθέσεως – τουτ’ έστιν, έγκλημα – ή σκέφτεσαι πώς ένας άνθρωπος ζει σε αυτό το άσπρο πράγμα σα κουτί (τοίχοι, εργαλεία, ποδιά … όλα άσπρα … κακώς, όλα μαύρα θα έπρεπε) όλη ημέρα, γιατί πληρώνεται αδρά και αρχίζεις να τον / την «στολίζεις» με γαλλικά επίθετα.
Τέλος, όταν βγαίνεις από το δωμάτιο βασανιστηρίου (το πώς δεν γνωρίζω αλλά υποθέτω ότι βλέπεις survivor, άρα, θα περπατάς σαν το Ντάνο – βαρβάτα) εκτός από την πρόσκαιρη ανακούφιση (εννοείται ότι θα ξαναπάς, τόσο άχρηστοι είναι που δεν την κάνουν τη δουλειά μια κι έξω), ρίξε, σε παρακαλώ πολύ, το ανάλογο βλέμμα και στη γραμματέα που δεν σε έσωσε.